måndag 4 juni 2012

Framme i Johannesburg

I väntan på Paul utanför terminalen på flygplatsen.

Det var 4-5 stora maskiner som landade samtidigt från olika länder i Europa så kön genom passkontrollen tog väl närmare 1 timma. Vid bagagebandet var det jag och 8-10 till som inte fick nån väska. Jag kontaktade Lufthansas personal och dom sa att det var ett antal väskor som var kvar i Frankfurt men bara jag skrev ner min adress så skulle dom köra ut dom så fort dom dök upp. Men

som tur var så var han som skrev ner allting på allerten och gick en sväng eftersom han fått reda på att en bagagekärra från vårt plan lastats av på bandet för den maskin som kom från Zurich efter oss.

Han kom skinande som en sol tillbaka till mig med min väska och jag kunde tacka honom ordentligt och sen ta oss igenom tullen. Väl igenom utan besvär så ringde vi vår agent Paul Mitchell som ska vara med oss hela resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar